شناسهٔ خبر: 174555 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مجلس:

«مالواجرد» همه ویژگی‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری برای تصدی وزارت راه و شهرسازی را دارد

رحمت الله بامری نماینده مردم دلگان، ایرانشهر، سرباز و فنوج در مجلس، از فرزانه صادق به عنوان گزینه‌ای توانمند و جهادی برای وزارت راه و شهرسازی یاد کرد و تأکید کرد که او دارای تمامی ویژگی‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری برای تصدی این پست است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رحمدل بامری نماینده مردم دلگان، ایرانشهر، سرباز و فنوج در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگویی از فرزانه صادق مالواجرد به عنوان گزینه‌ای مناسب برای تصدی وزارت راه و شهرسازی یاد کرد. او تأکید کرد که صادق، فرزند شهید و برادر جانباز مدافع حرم است و فعالیت خود را از سطوح کارشناسی در وزارت راه آغاز کرده و با پشتکار و تلاش، تا سمت معاونت در این وزارتخانه پیشرفت کرده است.

بامری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب وزرای پاکدست و دارای روحیه جهادی، تأکید کرد که وی این ویژگی‌ها را دارد و در سطوح ملی اقدامات مؤثری انجام داده است. 

وی همچنین به خاطرات خود از دوران فرمانداری چابهار اشاره کرد و گفت که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در سفرهای متعدد به مناطق محروم جنوب ایران، به ویژه شهرستان دشتیاری، به طور جدی پیگیر مسائل حاشیه‌نشینی و ساماندهی آن‌ها بوده است.

بامری در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر اینکه به دلیل زن بودن، فرزانه صادق نمی‌تواند از عهده مسئولیت وزارت راه و شهرسازی برآید، با قاطعیت اعلام کرد که جنسیت نباید مانعی برای تصدی پست‌های کلیدی باشد. او یادآور شد که خود او اولین بخشداری و فرمانداری زن را در مناطق تحت مدیریت خود منصوب کرده و این انتصاب‌ها موفقیت‌آمیز بوده است.

بامری تأکید کرد که «صادق» با روحیه انقلابی و جهادی خود می‌تواند مشکلات حوزه مسکن و دیگر مسائل وزارت راه را حل کند.

در پایان، بامری خاطرنشان کرد که نمایندگان مجلس در بررسی صلاحیت فرزانه صادق به برنامه‌ها و عملکرد او توجه خواهند داشت و مسائل سیاسی نقشی در این تصمیم‌گیری نخواهند داشت.